Garanties of klachten

Heb ik garantie ?

  • Zeker, de garantie termijn die On Deck hanteert is de termijn zoals deze door de fabrikant gegeven wordt. Wij zullen onze uiterste best doen om te zorgen dat de fabrikant de garanties nakomt.
  • Mocht u garantie vragen hebben neem dan contact op met uw accountmanager of de binnendienst.

Hoe moet ik handelen bij een klacht ?

  • We vinden het vervelend als iets niet aan uw verwachting voldoet. Als u een klacht heeft is de kortste route om uw accountmanager te bellen of de binnendienst zodat we snel een oplossing kunnen bepalen;
  • Tevens vragen we u om uw klacht over de geleverde goederen uiterlijk binnen acht dagen na aflevering schriftelijk, met duidelijke opgave van redenen en onder vermelding van datum en nummer van de betreffende factuur, bij ons in te dienen;
  • De goederen waarop de klacht betrekking hebben, moeten ter beschikking en bezichtiging van ons blijven zodat we kunnen zorgen voor een correcte afwikkeling en onderzoek van de oorzaak van de klacht;
  • Let op; klachten geven u geen recht om de betalingen op te schorten of  te verrekenen.

Mijn bestelling is beschadigd of defect aangekomen

  • Dat is heel vervelend, u kunt het beste contact opnemen met onze binnendienst. Zij helpen u graag verder. Houdt u uw bestelgegevens bij de hand?