Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik als particulier bij On Deck kopen?

  • Nee, wij zijn een groothandel en leveren alleen aan zakelijke klanten zoals watersport winkels, werven en zeilmakerijen. Particulieren zijn van harte welkom bij onze klanten.

Tot hoe laat kan ik bestellen en wordt er verzonden ?

  • Orders voor 16.00 uur besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. Dit geldt ook voor afgepaste lengtes touw;
  • Splitswerk op klantwens wordt na bestelling in 2 werkdagen verzonden
Voor meer informatie over bestellen klik hier.
 
Leveringen

Kan mijn bestelling ook op een ander adres geleverd worden?

  • Uiteraard kunt u geleverd krijgen op een ander zakelijk adres. Geef dit bij uw bestelling door aan de binnendienst, dan zorgen wij dat het goed komt. Als er meerkosten aan verbonden zijn dan zullen we dat op voorhand melden. 
Voor meer informatie over leveringen klik hier.

Betalen

Kan ik op rekening kopen?

  • Dat kan. Nieuwe klanten betalen de eerste 6 maanden vooruit. Hierna kan in overleg op rekening gekocht worden. Uw accountmanager kan u hierover alles vertellen.
Voor meer informatie over betalen klik hier.

Retouren

Kan ik artikelen retourneren?

  • Jazeker, maar neemt u svp contact op met de binnendienst. In overleg word bepaald of het artikel retour kan of een andere oplossing wordt bepaald. Wij verwachten wel dat retour gezonden goederen onbeschadigd en in de originele verpakking zitten en geschikt zijn voor wederverkoop;
  • Let op; wij behouden ons het recht voor om bij retour gezonden goederen 15% van de factuurwaarde als administratiekosten in rekening te brengen.
Voor meer informatie over retouren klik hier.

Garanties of klachten

Mijn bestelling is beschadigd of defect aangekomen

  • Dat is heel vervelend, u kunt het beste contact opnemen met onze binnendienst (+31) 071 331 3366. Zij helpen u graag verder. Houdt u uw bestelgegevens bij de hand?

Voor meer informatie over garanties of klachten klik hier.